Citaten

Gör som havet - Våga. /Rikard Olsson

Dom vill ge oss en tredjedel av intäkterna, men vi sa att vi ska ha minst en fjärdedel. /Ingemar Johansson

Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. / Mark Twain

Så snart en kvinna tänker någorlunda snabbt så kallas det intuition. / Barbro Alving

Jag körde hem men tog fel på hus och kolliderade med ett träd som inte finns på min tomt. / Ur skadeanmälan till försäkringsbolag

Fråga till supporten: Var sitter controlaltdelete-knappen? / Klassiker från en okänd person


Kära Örebroare! / Kung Carl XVI Gustav håller tal i Arboga, 1985

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahaha...underbara!

2008-08-13 @ 18:32:05
URL: http://anscheklick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0