Long time, no see.

Ja nu var det några dagar sedan förra inlägget. Men det har varit mycke grejer att hålla på med.

Mamma och pappa firade årsdag för förlovningen så vi åt på Svartviks herrgård. På kvällen stack jag till Therese och Mattias för att ha lite filmkväll. Vi såg Impact Point. Bra på ett sätt, halvdålig på ett annat.

Therese, Mattias, Vickan och farfar fyllde år. Tessan hade gjort riktigt goda grejer.


Fast med strössel på.

Och så åkte Therese, mamma och jag på shoppingtur. Mamma köpte mycket, Therese lite mindre och jag, jo jag fick ett par skor av mamma. La inte ut ett öre själv. (Snålfan tänker väl alla). Men jaja, jag hittade inget jag ville ha direkt. Det var dock jättekul att vara shoppingbag-bärare.


Undre delen av skon är skitgrym!


Roliga hörnan! Vad gillar ni tavlorna förresten?

Och fina utsikten!

Kommentarer
Postat av: Maaa´kus

Schyssta ostar - men det är väl inte mer än rätt att morsan betalar dem haha!

2008-08-09 @ 20:16:05
URL: http://neanderthal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0