What is that sound....

Låg i soffan igår och kollade lite teve med mor å far. Tittade på sommarkrysset som alltid har barnlätta kryss.

Exempelfråga: En gul oval sak som är sur att bita i.

Kateter fylld med piss? NEj det är citron såklart och du har vunnit 100 000 kr.

Sedan kollade vi lite på en inspelning vi gjorde med canal digital boxen. Det var "World´s most amazing videos". Ett amerikanskt program som visar saker som går fel helt enkelt. Skateboardåkare som slår av käken mot asfalten eller bilar som flyger över ett publikhav mm. Men amerikanarna är ju lite trög så det visar alla händelser lite kort innan de visar de hela händelserna. Sen visar de säkert varje händelse 4-5 gånger med slowmotion nån gång. Ja herregud.

Men iallafall så när vi låg och tittade där så hade vi ganska högt ljud. Händelsen var om en mountainbike kille som åker downhill och faller rakt ned i marken. Men jag tycker att det låter så konstigt hela tiden. Typ något ljud i stil med "mjooouuuhh" (värsta skräckfilmsljudet). Men jag tänker för mig själv att det måste vara från teven. Sen fortsätter det även i nästa inslagg. Då tänker jag i stil med att jag måste fått ljudet på hjärnan.

Men jag frågar mor å far om de också hör något.

Ja säger de. Men de tror även att det kommer från teven. Jag hör ljudet hela tiden och jag tror att jag håller på att bli galen. Till slut tar jag dosan och stänger av ljudet. Jag hör fortfarande ljudet. Mamma och pappa också.

Vi går sakta till fönstret för att kolla vad det är. Det låter och låter precis utanför fönstret. Någon gång lät det lite som ett barnaskrik. Men till slut öppnar pappa fönstret. Det låter fortfarande. Plötsligt hoppar två katter ut från en buske och börjar slåss och skria till varann. Sen drog dem.

Scary!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0