Att vara på McDonald's är som att vara på akuten typ....

På discodagen torsdag var jag med syrran och barnen på Birsta i ett lyckosamt försök att hitta den sista julklappen för i år. Sen blev det en burgare på donken, hade lite "crazy" barn i baksätet och köpte denna *******  till ******** (julklapp helt enkelt. Classified until 24 of december).

Sen fyllde Nellie 2 år idag faktiskt. Grattis go tjejen! :) (Med detta vill jag även tilllägga att jag var med och blåste ballongerna)

Vad har mer hänt då. Lucia var det ju idag också. Cred till tjejen som sjöng "Halleluja".

Och jag fick ju 75,6 % på Ciscoprovet igår BTW. Då tror jag att jag är certifikatbehörig haha. :) Sen fick jag tyvärr IG på fysiken. Det enda ämne som jag inte har någon särskild motivering till eller.....ja eller inget. Men jag ska försöka fixa ett G åtminstone.

Sen har jag varit lite hängig idag. Snorig och halsont. Men faktiskt så mår jag mycket bättre nu tack och lov. :)
A short moment of joy makes your bad day happy.

Ja, sen vet jag inte. Kevin rockade loss på IDOL finalen iallafall (men det gör han ju jämt så det är ingen nyhet). Sen finns det inte mycket som är bättre än musik!

Men iallafall så ska jag se Kevin vinna nu och sen så blir det ett par Vänneravsnitt (eventuellt, yu never know what will happen). Har ju ändå 2 hela säsonger att se.
Jag lider inte direkt. :D

Ja herregud vad jag har skrattat ikväll. Hoppas ni skrattat lika mycket.
Trevlig helg // The one and only, Fredde.


Om ni undrar över rubriken så vet jag inte varför ni gör det. Har ni inte varit där (vart? nä just det) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0