Det är som de säger.

Julafton är bara en gång per år.

Hade ni det bra igår?
Jag hoppas det.

Själv så är Julafton alltid en trevlig dag för mig. Och för att inte tala om hur bra juldagen är när man bara kan softa och kolla in sina nya grejer.

Mina klapp i år
  • 3 säsonger av Vänner. Så nu är min samling komplett. Det kan inte bli bättre. Har snart sett klart den 6:e säsongen så snart har jag sett ut hela serien för andra gången. Maa´kuus och Angelica var inne på sin 5:e runda tror jag. Respect!
  • Kallingar. Alltid bra att ha. Joey i Vänner tycks ju dock inte använda sådana haha.
  • Rubick kub. Ser ut såhär Thomas :)

  • En snygg T-shirt. Svårt att förklara hur den ser ur men ni får ju se den någon gång när ni träffar mig. :)
  • En tocktröja (inget j) med speciell ficka för MP3, IPOD:s ZEN mm. Smart du!
  • Bodyspray. Magga kanske tycker att jag luktar lite surt ibland.
  • Boken "Pinsamma pappor - och skämten de älskar att plåga oss med". En del är sant, resten är roligt. :)
  • Presentkort på Birsta City (550 spänn). Det finns mycket att lägga pengarna på där.
  • Dubbel CD med alla James Bond´s temalåtar + andra spionfilmers teman. It´s a masterpiece.
  • C64 classix. Över 500 spel med härliga retrospel från Commodor 64-tiden.
  • En skraplott av tomten som jag vann 5 kronor på. Det är alltid något.
  • Har jag glömt något nu? Ja just det ja, jag fick ju en systemkamera också. :) Nu lär det bli en del bilder på bloggen som ni får dras med. Men, ni vet hur jag är. Jag bjuder på det. :)


That´s pretty much it. Jag är jättenöjd och jag hoppas att alla jag gav till blev nöjda för sina klappar. :)

Nu var det bara en som fattades. Det var tomten. Då menar jag den riktiga tomten. Bernt. Hoppas du hade en trevlig jul tillsammans med Freddie Mercury.

God fortsättning. Så hörs vi, och syns. Eller hur Tomaco ; )

Julen är rolig för stora och små.  Paketen kan vara röda eller blå stora eller små men dom är alltid lika roliga att få. Och kommer inte tomten så blir det kris för jag har varit snäll på alla sätt och vis.

Kommentarer
Postat av: Targa

Ja, nu vet jag hur den ser ut hehe.=)



Hehe joo, vi hörs och syns. Ha en god fortsättning Fredde.



2008-12-25 @ 23:50:33
URL: http://agrat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0