In da house! Day 2 and 3

Day 2
Vaknar upp efter en skön natt av sömn.

Frukost och vidare till BSK för att åka lite pulka med barnen. Sen kom Angelica med skridskor. Så de tog en tur på isen medans jag hade ett stadigt grepp om Atlas i sitt koppel och kamera i högsta hugg för att fånga lite bilder. Dock var det inte min kamera så jag har inga bilder ifrån detta. Men jag hade iallafall kontroll över hunden från första början. Boo!

Sen åt vi lunch och spelade lite mera bordshockey. Jag vs Neo, Jag vs Markus, Markus vs Neo och till sist jag och Neo vs Markus. Vem vann första matchen? Jag såklart. Vem förlorade resten? Jag, såklart ;)

Match mellan far och son
De båda går ut för en lugn match på planen.


Mål för Neo!

Markus går in för ett intensivare spel

Skjuter mål......

.....och lämnar walk over


Sen kom putte och Susanne för en visit. Sen åt vi mat, kollade filmen "The bucket list" med Morgan Freeman och Jack Nicholson. Helt okej, dock var det inte en komedi som åtminstonde jag trodde att det var.
Snabb recension!

3/5 Gizmos


Sen kollade vi igen på lite av Jeff Dunhams show. Peanut är <-----------------------------------------> så bra på en skala av <-------------->. Does it make sense? Sure = ½. Does that make sense? ehhh.......½

För att
komma vidare så fick ett par schyssta bilder med kameran innan jag åkte hem på söndagen.

Ser inklippt ut? Jag vet, men icke.



Day 3
Kom hem efter lunch.

Packade upp, kollade kort och sen kom syrran med familj och åt lite köttfärslimpa, efterrätt och kollade på "Cars" eller svenskt "Bilar". Sak samma.

Sorterar memory


Och som avslut på dagen kollade vi på Robert Gustafssons "Lösvikt" och körde lite Wii. Yes, we have been Wiiade.


Knalla ner till videobutiken, Die Hard finns på DVD.
Bruce Willis budskap är enkelt:


Yippi Ki Yay Motherfucker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0