It´s all about us.

Idag blev vi bjuden på en traditionsenlig show på Västermalm. Och vem var huvudpunkten?

Nu tror ni förstås att jag ska säga mig själv. Men så är inte fallet. Det var ju Jonte såklart som skulle showa lite genom att plinga på sitt klockspel (Tolka inte fel haha) och sjunga. Du gjorde en splendid preformance.

Resten av showen var väl också bra, lite skrikigt ibland men helt okej.

Sen blev det Rune Linds skummtomtar, Svenssons pepparkakor och Anne-mi´s julmust.

Inte nog med det så stack vi (Tompan, ante, Fredde XL, Ernesto och en till snubbe som jag inte kan namnet på) till stan för att äta pizza på ett lämpligt ställe. Efter en stunds rundgång så hade Thomas ett förslag på pizzaställe (Pizza la speziale) som vi gick på. Det smakade gott. Ett + och sammtidigt ett - var att pizzan var ca 1/3 för stor för tallriken, men ändå. :)

Sen blev det lite "Parkour" i stan i baktanke om att hitta en julklapp som Fredde kunde köpa till Linus. Vad köpte du nu igen?

Och nu har jag grusat uppfarten och sen kommer jag att ha en lång och lugn kväll i mina föräldrars trevliga sällskap. Peace!

I´m a mean rocking machine (Även fast jag har kort hår)
Eller hur jonte. :)

Rock on!


Kommentarer
Postat av: b1

visst fredde du är en rockring maskin

2008-12-19 @ 16:00:30
URL: http://bros.blogg.se/
Postat av: Tessan

Underbart eller hur med lite ledighet!!!!!!!!Kram

2008-12-19 @ 19:23:16
Postat av: Targa

Jeah, this is the shit.



Härligt med lov nu då.

2008-12-19 @ 22:02:27
URL: http://agrat.blogg.se/
Postat av: Fii´kii

Rockring haha. :)



Det är skitbra med lite ledighet! Ha det. :)

2008-12-19 @ 23:27:39
URL: http://booyakasha.blogg.se/
Postat av: Maaa´kus

Rune Lind?! Vaffan - är han fortfarande lärare?! Jag hade också honom i skolan. I nån tveksam form av datakunskap.



Han visade oss Internet - det hade precis kommit. Det var skitsegt, man sökte information på www.webcrawler.com och det fanns nog bara porr på internet, åtminstone om man fick tro en del av klasskompisarna.



Det skulle ta flera år till innan det där internet kom till Nordanby.



Oj vilken värdefull kompis. "En annan snubbe jag inte kan namnet på" hahaha

2008-12-21 @ 11:23:49
URL: http://neanderthal.blogg.se/
Postat av: Fii´kii

Ja vi hade Rune Lind i Datorkunskap med.



Den där "snubben jag inte kan namnet på" är inte min kompis. Det är Fredde XL:s polare.



Booya!

2008-12-21 @ 12:20:44
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0