Min adventskalender 2008-Börjar med lucka 1 såklart

Första december är här och nu så känner jag mig riktigt givmild.

Så därför ska jag skriva upp för er vad det står i varenda lucka (1-24 december) från ICA:s adventskalender för de som inte han ta någon. Jag tog ca 100 exemplar till mig själv så att det ska räcka i resten av mitt liv, men det är en annan femma. ;)


Sen drar jag till med en bild som passar eftersom att ni inte får se den verkliga bilden bakom luckan....som är....tråkigare.

Lucka 1 lyder:

På loppis kan man
ju hitta lätt,
Saker som till julen
känns helt rätt


- De hittade den för 25 kronor på loppis för den som undrar.

Och för att skänka lite extra julstämning till er där hemma i stugorna så har jag fixat lite härlig och mysig julmusik här på bloggen. Ser ni den röd-vita spelaren. Ja just det, där ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0