The night of the living santa's is coming...

Jag är nästan precis hemkommen från Birsta efter en relativt kort men produktiv julklapps-shopping-dag med madre och padre.

Och nog blev det en hel del klappar allt och slantarna är snart slut. Men jaja, jul är det inte så ofta ändå så. :)

Jag har köpt till alla barnen och även de närmaste släktingarna. Ni ska få fina julklappar i år. I promise you that!
Det blev lite jobbigt när man hittade finfina julklappar åt mamma och pappa för de var ju liksom omkring hela tiden. Men jag fick nästan allt det jag skulle ha till dom utan att de såg vad det var.

Men iallafall så är julens största bekymmer ur vägen.........nästan. Ska ha en till julklapp till mamma bara. Får se när jag köper den. För det är slut överallt. Kan ju inte berätta vad det är för hon läser ju också bloggen.

Ni minns väl vad jag skrev för inte så längesedan:

Tänk om tomten skulle få veta att jag tjuvsa vad jag köpt till folk. Tänk vad som skulle kunna hända.......

























You´ve made it throuh Halloween...now try and survive Christmas


Bara en påminnelse ;)

KANINBALLE! ähhum......host...Booyakasha! I mean.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0