Veckans Big up yourself!

Lite sent men det går till 3 pers nämligen. (Hade svårt att välja vem det skulle bli så det blev alla 3. Tänk att jag aldrig kan hålla mig inom ramarna).

Det första och andra går till Jeff Dunham och Peanut

Jeff är ett geni helt enkelt. Sådan här asgrym humor går inte att hitta i Sverige. Helt omöjligt! Det närmsta som går att hitta i Sverige är väl Zilla och Totte. Men det enda som liknar Jeffs verk där är att Zilla även buktalar. Den klokrena humorn är inte densamma om det där ens finns någon humor med Zilla och Totte.

Sen är hans rosa partner Peanut sjukt rolig och nästan lite uppkäftig. Men sånt får man ta när man snackar med dockor. :)

Och den sista men inte minsta går till bror min.

Jag skrattar nog aldrig så mycket som jag gör när jag är med han. Vi har precis samma knäppa, men ändå bästa, humor som finns. Och vi relaterar hemskt mycket till filmer och citat.

- Jeff-fa-fa, Dun ham, dot com.

- Men fur i helvede!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahahaha...snygg bild! Ett perfekt porträtt!

2008-12-30 @ 16:11:58
URL: http://anscheklick.blogg.se/
Postat av: Fii´kii

Ja, visst är det. :)

2008-12-30 @ 22:18:19
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0