Veckans Big up yourself!

Går till: Nina Persson


Jag såg henne på SVT:s "De kallar oss artister".häromdan och blev hänförd. Hon hade en schysst stil men ändå var hon lite av en sån där som man inte trampar på fötterna. För de som "inte vet" är hon medlem i Cardigans och A Camp som har sådär halvbra låtar. Inget suger, inget äger.

Kolla in inslaget så berättas det mer om henne med hjälp av era öron å ögon. :)

I just reportaget så filmade de ifrån Harlem i USA där hon bodde och det gjorde även ett visst intryck på mig. Det var verkligen som att hon bodde i en krigshärjat Irak itsället för just Amerikanska Harlem. Till och med Taxichauffören hon åkte med varnade henne att inte ta sig alltför långt bort från Central Park. "This is still a dangerous area". Vågar jag själv åka dit någon gång kan man fråga sig? Kanske måste fixa vapenlicens och lite skarpa skott så går det nog ; )

Jag gillade henne och ingen annan har, vad jag tycker, gjort ett större intryck på mig under denna vecka. Så..



P.S. Nina liknar Avril litegrann. : )


A Camp - Chinatown live in NY

Inte världsbäst kvalité men bra låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0