Veckans inne, veckans ute!

Så här kommer det att gå till: Jag kommer, likt Alex Schulman, lista 3 personer som jag tyckt gjort bra av sig under veckan som gått och jag kommer lista antingen en eller två som inte gjort lika bra ifrån sig.

Detta behöver absolut inte gälla bara för denna vecka utan det kan vara vad de gjort i största allmänhet. Men framförallt kommer jag ta upp de som varit aktuella, åtminstone för mig, under veckan som gått. P.S. Detta är ju vad jag tycker. Med det sagt menar jag att jag inte säger vad ni tycker. It's a free word and it's a free world. (Copyright på den du ; )  )

En sak till. Kom inte på några roliga kommentarer som: "Haha, han är inne som i inomhus." It's not worth it man :)

Okey! Lets bring the first one on!


Stellan Skarsgård!

Gjorde en jäkligt bra roll i "Mamma Mia" (Tack för PR:et BTW). Har en jäkligt skön stil. Och sen han verkar vara en sån där riktigt trevlig prick som man skulle kunna snacka länge med.



Robin Paulsson!


Också en härlig kille med helt klart Sveriges bästa humor. Björn gustafsson slår inte ens honom. Hans show is the real deal. + Han har en frilla lik min. Respect!


Ja, denna vecka blir det faktiskt Lars Ohly.


Skönast av alla denna vecka, och så kommer han troligen vara kommande veckor också men jag måste ju ha nya 1:or på listan. Men har man någonsin skådat en så smart politiker som verkligen har riktiga argument att komma med. (Nämner inga namn....ähum..Maud Olofsson).

Sen är han mänsklig som vissa andra inte är. Nämner inga namn....ähum...Maud Olofsson.


Bloggens första ute blir ett helt företag. Blizzard Entertainment!

Som sagt så är det ett helt företag som är på veckans utelista. Men varför kan man undra. Jo, för att de gjort ett enda felsteg i detta liv. Det felsteget kallas "World of Warcraft"!

Hade inte det spelet skapats hade ni aldrig hamnat så här långt ner. Det kanske är dax att lägga ned med verksamheten Blizzard.

Kommentarer
Postat av: .B2

Hur menar du långt nere? Nu syftar jag på din veckans ute. Jag längtar i alla fall till att de gör ett warcraft 4. Förresten var det inte du som tänkte börja med WC3 igen?

2008-12-06 @ 02:58:12
URL: http://bros.blogg.se/
Postat av: Fii´kii

Att hamna på utedelen av min lista är ju det värsta som kan hända ;) Det är ju så långt ned man kan komma!



Sen så är de så att WC3 är en helt annan sak. WC3 är ett bra spel, WOW är inte det. Jag gillade Blizzard ända tills de gjorde WOW. Då gick de för långt!



Jag tycker inte att det är fel på vad Blizzard gjort innan WOW.



Men iallafall så tycker jag just nu att Blizzard gjort sitt! Punkt!

2008-12-06 @ 12:22:51
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0