6 days away

Imorgon ska jag åka på lanet som sagt. Majhack som den andra Fredde kallar det. Ska bli kul. Ska bada, äta och såklart spela hela natten lång. Sen när man har varit pigg nog länge till cirkus 4 på natten är det bara att krypa ned i sovsäcken och sova "ruset" av sig för att kunna fortsätta dagen därpå.

Detta gör vi från fredag till söndag. Kommer hem på kvällen för att få sova en natt i egen säng för att sen bli hämtad på morgonen att bror min (www.neanderthal.blogg.se). Där stannar jag till på onsdag eftermiddag. Aiii!

Efter det kommer jag att ha mycket att skriva om.

Fly fly!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Brorsans blogg är väl inte www utan http:// ?!?! puss

2008-07-17 @ 17:15:22
Postat av: Tessan

Hej bubben!! Nu funkade det att skriva in www. det är ju jätte konstigt!!!



Så ändra inte du!!



Tack för sällskapet i går!!



Puss puss

2008-07-18 @ 07:54:28
Postat av: Anonym

Hej bubben!! Nu funkade det att skriva in www. det är ju jätte konstigt!!!



Så ändra inte du!!



Tack för sällskapet i går!!



Puss puss

2008-07-18 @ 08:11:31
Postat av: Tessan

Hej bubben!! Nu funkade det att skriva in www. det är ju jätte konstigt!!!



Så ändra inte du!!



Tack för sällskapet i går!!



Puss puss

2008-07-18 @ 08:13:41
Postat av: Anonym

Hej bubben!! Nu funkade det att skriva in www. det är ju jätte konstigt!!!



Så ändra inte du!!



Tack för sällskapet i går!!



Puss puss

2008-07-18 @ 08:14:41
Postat av: Anonym

Hej bubben!! Nu funkade det att skriva in www. det är ju jätte konstigt!!!



Så ändra inte du!!



Tack för sällskapet i går!!



Puss puss

2008-07-18 @ 08:14:56
Postat av: Maaa´kus

Jag har ju ändrat så att det ska fungra att skriva www-adress istället för krångliga http :-)

2008-07-18 @ 11:41:14
URL: http://neanderthal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0