E3

Just nu pågår världens största spelmässan i Los Angeles. Där skulle man vara. Tyvärr får bara journalister och frilansare mm vara med på mässan........ =(

Idag var jag med madre and padre och Vickan till Här-nös-and. Det var lika bra som varje år. Vi började med en nachotallrik till mig och pappa. Mamma åt en biff med pommes som hon bad att inte få paprika på, men likt förbannat fick hon det. Och Vickan åt en kebabtallrik. Sedan gick vi ner på torget och gick in på Åhlens, Gallerix mm. Efter ett tag var parkeringstiden slut så vi åkte till Murberget och tog en fika. Dammsugare blev det. Sedan drog vi till Obs för att sedan åka vidare till Dollar store. Köpte lite "utländskt godis och chips". Sen hamnade vi i Birsta. Ovanligt lugnt där idag. Vi gick på Boom, unika hem och sen gick Vickan och jag på Mediamarkt medans mamma och pappa gick på MIO. Var på jakt efter ett spel att tillfredställa min hjärna med. =).

..........jo just det ja. E3! Vi får se vad som kommer att hända i spelbranschen framöver. Har hört att det kommer någor som heter Lips till Xbox 360 som liknar Singstar. Kan bli kul. Resten får jag läsa om i kommande Super PLAY. Eftersom man kommer ju inte in på något annat sätt. =( Sen ska man ju ta sig till Los Angeles också. Kanske blir någon gång i framtiden. Måste bli journalist, måste bli, måste bli.........

Booyakasha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0