Hmmm

Vad ska man skriva nu då? Jo jag har varit med brorsan i cirkus ett dygn. Från kväll till kväll (typ). På kvällen käkade vi Angelicas goda rabarberpaj med den goda marsansåsen medans madre och padre var kvar. Sen hade jag borttningsmatch med Neo och nova på studsmattan. Sen senare på kvällen spelade vi lite Guitar Hero. SVÅRT!!! Men Markus kunde han. Jag kanske fixade 24 000 poäng medans han fixade 124 000 poäng. Men aja jag klarade som bäst 49 % noter. Nöjd? Ganska. Senare såg vi Hitman. Bättre än vad jag trodde. Inte riktigt den hitman som jag alltid kännt men ändå bra. Vi snackade lite i slutet så jag tappade bort mig i storyn, men jaja. Det var ändå kul. Somnade vid 00:00.

Nästa dag vaknade jag vid 09:00 då Neo kom in med sin coola Spiderman-dräkt. Åt frukost (för tredje gången i livet). Lite havregrynsgröt och macka med en slurp OBOY! Sedan lekte barnen och jag fick kvalitetstid med Markus. Sen var det lunchtime.

2 hamburgare senare åkte vi så smått ner på Birsta. Checkade läget och tog en glass. Härligt tills det blev lite väl kyligt. Såg en man som blev förbannad på någon annan vid parkeringen för att han tyckte den personen körde som en Jävla idiot, på ren svenska. Han kör väl inte bättre själv för det. Sedan fick jag skjuts till IF. Där jag väntade på mamma som skulle sluta för dagen. Var lite tidig så jag tog ett varv runt någonstans ovanför IF och IP. Gick upp en bit på berget och ner igen när det kom flera "tokas" springandes nedför den branta trappan skrikandes. Fattar inte vad de höll på med, men nog var de "tokas" alltid.


En så kallad toker eller i plural (flertal): Tokas

Later on var man på väg hem för att äta grillat kött och pompa, lite majs och Tzatziki (hoppas att man stavar så). Bra dag.
Jobbig dag imorgon. Begravning nalkas för Bernt. Bästa grannen genom tiderna.

Kommentarer
Postat av: Tezza

Jag instämmer att det blir jobbig dag i morgon!! Men jag är där med dig!! Love you!! /syrran

2008-07-09 @ 21:49:01
Postat av: Nozer = Fifick

Skönt. Love you to!!

2008-07-09 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0