In da house part 1

Booyakasha! Har under 4 dagar varit hos min bror Markus (Maaa´kus).

Måndag

Började dagen med att vakna upp. Markus och barna kom för att hjälpa till i stugan med å flytta ett par grejer för renoveringen i vardagsrummet. Åt lite lunch och så bar det iväg till norra berget med mig, Markus, Nova & Neo. Där kollade vi in lite getter och får.

 
GET (gots popirus)

Efter detta fick barna leka lite vid en linbana. Markus och jag fikade och givetvis fick barnen lite också. Kollade lite kaniner också.
   
OBS! Bilden har inget med detta att göra.


Sedan gick vi upp i glasspinnen och kollade ut över stan.


Sen bar det hemmåt. Åt lite grillat. Min bror kan grilla han. Fyfan vad gott. Dags för barnen att lägga sig och i kollade lite småfilmer på snabbstart.se och sen såg vi "What happens in Vegas". Riktigt bra film. Gå och se! Mars pannkaka! In bed at 23:54 PM. Aiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0