In da house part 3

Onsdag

Vaknade upp likadant som tisdag morgon. Markus bestämde att vi skulle göra en tripp in till stan för att hälsa på Angelica och kolla på båten Götheborg (ostindiefararen) och leka lite i hamnparken. Sagt och gjort drog vi på oss. Barnen ville åka buss så vi tog cyklarna ner till närmaste busshållplats. Inga hjälmar på barna som satt i barnstolar bak på cykeln och en lite för hög sadel för mig åkte vi. Nästan framme skulle vi passera en järnväg. Lite slingrit var det. Kände att man hade balansen. Lite smågrusigt. Snart har man kommit förbi passagen. Då tippade cykeln med mig och Neo. Snabbt kastade jag mig av, drattade ned på rumpan och drog till mitt ena ben för att skydda Neos huvud. Vi klarade oss fint.

Efter en 55 minuters tripp med buss var vi sedan i stan.

Vi hälsade på Angelica och hennes jobbarkompis som hade hunden med sig. Zappe tror jag den hette. Fin hund.
Ungefär det här stucket var det på hunden. Lite äldre kanske.

Sedan kollade vi in Ostindiefararen (ost-indie-fararen)

På kvällen såg vi Fool's gold. En halvspeciell film som ändå gick att se.
Somnade ca 00:23

Aiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0