In da house part 4

Torsdag

Sista dagen!

Idag skulle Markus åka in tidigt för att testköra en motorcykel. (Som han nu har köpt. Riktigt fin.)

Jag skulle ta hand om barnen under tiden men de hade inte vaknat så jag låg i sängen. Efter en kort stund kom Hilding (katt) och ville gosa så den låg på täcket i mitt knäväck. Härligt.

Efter den timmen kom Neo ner. Jag ropade lite lätt på han. Han kom in och hans första kommentaren var:
- Varför är du vaken då?

2 Minuter senare kom Nova och skulle ut på en gång för att kunna leka med Holger.
Time went on och till slut var Markus hemma. Han var helt lyrisk över motorcykeln han precis testat. (Kan förstå det nu)

Vi bestämde oss för att bada denna dag. Någon gång under dessa dagar skulle vi absolut bada. Men vädret var inte "bra".

Så vi drog till dyket och tog med oss Angelica från jobbet.

Sen när man stog i vattnet var man rätt nöjd att ha doppat fötterna åtminstone. Men vadå kallt. I ska man!!

Sen var man hemma resten av kvällen. Madre och padre har kämpat med vardagsrummet med å måla tak och väggar. Det är lite kvar att måla. Skänt när det blir klart. Sen blir det inge mer renovering på ett tag. Om jag får bestämma.

Pimp my living room!


 
Markus motorcykel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0