Utmaningen

Jag har blivit utmanad av Angelica :)

1) Vad åt du till frukost? Inget som vanligt.

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.



3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån? Tomas.

4) Vilken färg har din dator? Vit med en stänk av grädde.

5) När var du arg senast? Länge sedan.

6) Ditt bästa minne från skoltiden? Hmm... ingen aning. Väntar fortfarande på att det ska ta slut.

7) Ditt sämsta minne från skoltiden? Första skoldagen.

8) Yoga eller löpning? Löpning tror jag nog. Har aldrig testat Yoga. Är lite för segt för mig.

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale? Bolognese såklart.

10) Vilka tidningar läser du regelbundet? AAftonbladet, lilla Fridolf eller Kronblom och Super PLAY

11) Favoritkarraktär i deckare? Tom Barnaby alla gånger.

12) TV program du aldrig missar?   ser inte så ofta på serier. Scrubs och Vänner på DVD är en höjdare.

13) Vem är du avundsjuk på? Ingen!

14) Din bästa revansch? Inte en susning.

15) Din bästa respektive sämsta chef? Har ingen chef än.

16) Mat som du aldrig någonsin kommer äta. Orsak? Konstiga saker (aphjärna) eller surfisk (surströmming).

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med? Arnold schwarzenegger

18) Kaffe eller te?  Läsk.

19) Skostorlek? 39-40-41

20) Hur ofta är du på IKEA? Inte ofta. Ogillar det placet. Damn you Ingvar Kampard (eller hur han stavar)

21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Resor och fina grejer till nära och kära tror jag.

Jag har ingen att utmana för tillfället. Måste få några fler kompisar att börja blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0