An ordinary tuesday for Fii´kii

Jag tog namnet på gårddagens avsnitt av Cityakuten. (An ordinary Thursday at county).

Avsnittet tycker jag började väldigt glatt. För glatt! Vafan, Pratt dog ju precis och nu är allt lugnt typ. Men efter en BIO-gasattack och en helt ny chef som verkade vara en jävla satmara tog det en vändning på slutet.

Pratt kom tillbaka för guds skull!

Enough about that and into my life.

Kära dagbok! (Vilken början)

Du är inte en dagbok utan bara en blogg. Eller bara och bara....en blogg är så mycket bättre. Förlåt mig bloggen.

Jaja...iallafall så började dagen rätt lugnt. Vi kunde inte starta vår labb på datakommen (Cisco) så det blev till att läsa under hela lektionen. Skönt ibland.



Sedan trodde jag eller hoppades rättare sagt på att det var idag som Bengt skulle resa bort så att vi automatiskt skulle få ca 2 och en halv timmes håltimme från fysiken. Men icke. Han kom dit, och så var den dagen "förstörd". Men vi får håltimme nästa vecka iallfall. Very good, gummisnodd.

What if Bengt would be more like this teacher.

Funderar på om man ska fråga om man får hoppa över arbetsstugan och dra hem då. Börja 08:30, sluta kanske 10:00 eller 11:00 om man har arbetsstugan och sen drar. Nice! :D

Någon biff (Vad var det för biff nu igen Andreas?) till lunch var det idag också med brunsås och hård potatis (Gick bara inte att skära igenom). Ingen höjdare, men det slank ned.

Arbetsstugan låg nästa på schemat så det var bara att pallra sig dit. Vi (jag och ante) hade en vild disskussion om biffen vi åt innan var husmanskost eller ej. Jag och Anton (Min sidekick) kom fram till att det inte var det. Sen hade ju mattanterna lurat på oss något som enligt ante inte ens fanns. Namnet på biffen fanns inte.



Sökte "Sidekick" på google och fick fram denna.
Is it a mobile?

- Det var inte biff haha! Sitter de och skrattar nu medans de kokar ihop något till imorgon. Pizza kanske... eller ska jag säga...tjockpannkaka med senig skinka och "ost" från kon. : |

Sen hände det inte mycket mer i skolväg. Vi tittade på en kort filmsnutt med Svensson. Woohoo!

Slut för dagen och början på dagen.


Thomas var ju kvar på skolan och ante skulle till optikern (Vi är alla glasögonormar). Så, happ, tänkte jag. Nu får jag åka hem själv.

Men Maria kom och det blev en trevlig pratstund (Allt från Idol till John-åkes galna upptåg) på bussen. Såg även Emily, men hon gjorde som alla egentligen gör: Tittar inte på de andra passagerare utan utser en plats, drar på sig skygglapparna och sätter sig.

Nu har jag precis hjälpt madre med att packa upp maten. Sen ska jag göra lite skolarbete och även försöka klura lite på mackes nya bloggdesign. Wicked!

Mats och Gun-britt kommer snart och ska ha filmkväll med mamma och pappa. Planet earth tror jag det blir.

Hej på dä!

Måste bara visa min nya tröja som jag gillar skarpt. Tro inte att jag är religiös bara. :)

Kommentarer
Postat av: Ana banana

Supercool! Men berätta nu hur du gjorde med booyakashareklamen, jag vill också göra sådana!

2008-11-25 @ 17:19:31
URL: http://lila.bloggagratis.se
Postat av: Fii´kii

Danqe! Eller hur det stavas.



Gå in på denna så ska du se på grejer:

http://www.se/



Punkterna fick jag fixa själv dock. Alltså booyakasha (punkten)blogg.se



Good luck!

2008-11-25 @ 17:36:48
URL: http://booyakasha.blogg.se/
Postat av: Anna

Danke!

2008-11-26 @ 14:14:16
URL: http://lila.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0