Dags att sno nått från Anna då...

...eller dessa listor görs ju som sagt jämt och överallt. + att hon har ju tagit den från någon annan så det blir ju liksom inte riktigt stöld ändå. Organiserad brottslighet kanske.

Men iallefall...

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Strumpor, I Like!


Är du social?

Jadå, helt klart. Med rätt personer i min omgivning och en bra sinnesstämning så. : )


Vilken är din favoritefterrätt?

Hmmmm......munkar kanske...eller ja det som är gott. Finns mycket av det.

 

Tycker du om kinamat?

Aiii!

 

Tycker du om kaffe?

Jag är väl inte pensionär heller...

 

Sover du på någon särskild sida?

Sover på höger sida oftast. Vid uppvaknande kan det vara åt alla vinklar.

 

Kan du spela poker?

Jadu. Är det en bra dag så...

 

Är du en beroendemänniska?

Hur menas detta? Att jag är beroende av andra eller att folk har behov av mig? Iallafall så är det både och. Jag klara mig på egen hand men utan andra blir det ju inte så roligt.

 

Kan du några andra språk än svenska?

Spanska (un poco), Engelska, Stockholmska (har väl tagit nå därifrån, reka = räka), amerikanska, gangsta och norrländska. : )


Vad har du för ringsignal?

Jadu, en slags polyfonisk tecno eller manamana från mupparna tror jag väl.

 

Kan du byta olja på bilen?

Låter bra det där Anna citerade från en annan: "Byta? Häller man inte bara på nytt när det gamla tar slut?"

Men i det fallet så vet jag inte. Men ändå, inget är omöjligt! Inte ens för mig. ; ). Kan själv!


Vilken var den senaste boken du läste?

Böcker? menar de såna där tjocka, hårda grejer med asmycket papper och text som ingen förstår.

 

Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Typ 2-3 nätter. Blev halvpolare med en grek då haha!

Hur gammal är du om fem år?

22 år. Vad annars?

 

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Min klass för är man i skolan så blir det isolerat med resten. Så Ante då, Thomas, Gåsen (måste nämnas någon gång haha) resten...

Även madre och padre på kvällskröken.

 

Hur lång är du?

Cirkus 174 cm skulle jag gissa på. Men vem vet......jag kanske är rent av 174,1 cm också. :D


Vilken är den senaste filmen du sett?

Filmen? Har inte sett en hel film på ett tag. Senast var väll, Ali G, fast det är ju ingen film.....Avril Lavignes senaste koncert....som heller inte är en film. Vad har jag sett då!!? Clintanfilm kanske. Någon västern jag inte kom ihåg vad den heter.

 

Vilken är din favoritjulsång?

Skön stämning i de flesta. Julsånger är inte mina favoriter.

 

Vilken är din favoritplats?

Det finns jättemånga.....som aldrig blir.....för många.

 

Vilken plats föredrar du minst?

Alla platser har väl sin charm.....på något sätt.

 

Var tror du att du befinner dig om tio år?

På jorden.

 

Vad skrämde dig om natten som barn?

Mörkret.

 

Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Glad är man ju oftast. Sen så skrattas det väl rätt ofta. Gapflabb....kommer jag inte ihåg senast. Men det händer : )


Hur stor är din säng?

Normalstor tror jag väl. Vad är detta för fråga? Någon som behöver veta om det finns plats för en till eller vadå? ; )


Sover du med eller utan kläder på dig?

Ähum.... Nu börjar det bli tätt inpå. Vem skriver detta? Och vem vill egentligen veta? Som de flesta andra säger jag som svar.

 

Vilka städer har du bott i?

Söndsvall! Eller hur Andreas.

 

Booyakasha!


Kommentarer
Postat av: .B2

SÖNDSVALL!

2008-11-13 @ 20:43:55
URL: http://bros.blogg.se/
Postat av: Fii´kii

Fuck yeah!

2008-11-14 @ 21:26:41
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0