En kaffe med bröd, blöt som en jäkla vattenbelagd svamp som legat i pulvermos allt för länge.

En kommande boktitel eller?

Knappast. Vet inte vad jag skrev egentligen.

Men mina nya brillor har anlänt. Det blev 2 par för ett BRA pris! Men jag tänker inte lägga in bilder här och visa dom. Vill ni se hur jag ser ut får ni ta mig tusan pallra er till mig och se dem live. Annars blir det inge ; )

Har i övrigt sedan haft en toppskön dag med padre min. Hälsade på fajmor och fajfar, kollade lite klinkers på Bauhaus, snackade lite filosofiskt om olika grejer, konstaterade att brillorna var assnygga (gillar dem själv åtminstonde), tog en burgare på Sibylla i Skönsberg och var på Coop och köpte julpynt och Indiana Jones senaste på Blu-Ray.

Blu-ray spelaren fungerar jättebra, men gillar dock inte Sony som märke i sig. Andres säger säkert nu att jag har hemskt mycket fel! Men det är så jag tycker och det står jag för. HA!


Snart ska jag till syster, Mattias, Lea och Nellie och äta tacos för andra dagen i rad. Men va gör det? Så länge det smakar bra så.

Till sist innan detta inlägg är slut så ska jag ta ett utdrag ur Aftonbladet som jag gillade. Lars åkte ur Idol igår, men jag tycker dock att han är jävligt cool även fast det blev en "kris" på TV4 pga hans uppträdande i förra veckan. Ibland undra man vad TV4 är för jäkla mesar egentligen.

Men här kommer det:

Desmond Child (känd låtskrivare) kritiserade Lars efter hans uppträdande igår. Han skulle berätta vilka "asshole" Lars var för hela Sverige. Inte märkte jag att han vågade göra det.

Men Lars tog inte åt sig av Desmonds ord.

Lars sa:
- Desmond anses vara en expert på det han gör. Och om man säger såhär: Världen styrs av politiker som anses vara experter på världen. Men världen ser förjävlig ut.

Smaka på den Desmond!

Kommentarer
Postat av: .B2

Sony is the path to Glory! Down with Microsoft, make it burn.

2008-11-08 @ 18:19:49
URL: http://bros.blogg.se/
Postat av: Fii´kii

I knew it!



That's just nonsense Andreas.

2008-11-09 @ 00:19:56
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0