Long John Silver and his friends....

What the fuck happened!!!??

Jo jag började 08:25 som de flesta dagar. : ( Tröttsamt!

Hade en kort lektion som gick ut på att tokträna inför Samhällsprovet som vi också hade idag (Gick bra by da way). Efter den timmen hade vi, vad jag kallar, hål i timmen. Håltimme då! Ska det vara så jäkla exakt!!?

I 3 timmar närmare bestämt som man kunde förtära på valfritt sätt. Så jag, Ante se blogger och Klas da man stack på stan och tog en pizza. Den satt fint i kistan ska jag säga.

Prov later on som sagt och lite fler lektioner som inte ni behöver veta egentligen. Sköts hem med syrran. Fick skjuts då, om det ska vara så exakt! Märkeord!

Hemma hos min glada familj. Ägg och Bacon till middag. Jaja, korv och makaroner om det ska vara exakt. Pust!

Booyakasha!

.....för jag vill ha fredag idag.

Jag vill bara tillägga att om jag verkar på något sätt sur så är jag inte det. Bara positive wibes här : )
Lite trött på skola är jag dock och märkeord. HAI!

Kommentarer
Postat av: b1

det är lugnt att flumma ut ibland, annars äre inge kul ju :P

2008-11-07 @ 18:18:23
Postat av: Fii´kii

Nej exakt!

2008-11-07 @ 21:32:08
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0