"Lite försent är också försent"

Har inget med inlägget att göra i sig. Är dagens kloka ord bara.

Idag har jag haft en riktigt mysig och skön dag. Visst, det var skola. Men det var skönt ändå.

Man har liksom såna där dagar då allt känns bra, och ibland de dagar då man är lite småsur och hakar upp sig på andra och på småsaker och kanske ibland säger elaka saker man inte menar. Men som mest är det trevliga dagar, och så var denna. :)

Hade inte en särskilt lång skoldag ändå. 08:25 till 14:10. Hade de vanliga ämnena som vanligt. Sedan gick jag med ante på stan i cirkus 2 timmar för att fördriva tiden innan han skulle på körskola och jag gå och köpa ny jacka med mamma. Och nog blev det en fin jacka allt. Och därtill köpte hon även en ny tröja och en finfin mössa. Hon e för go.

Sen stack vi till Markus och barnen. Jättemysigt! Blev falukorv + makaroner. Inte dumt.
Alltid trevligt att vara med Markus. Han e för go han me.

Dagen närmar sitt slut och jag snackar med Thomas som snott mitt koncept: "Dagens youtube". Jag stämmer han!
Nej då. Så drastisk är jag inte. Han byter namnet på det. :D

"You copy from me, I'll copy from you. And sue your ass off also!"

Time to settle down med mamma och pappa i soffan för ännu ett avsnitt av "Morgonsoffan". Trevligt värre!

Ni e för go allihopa! "Värsta göteborgaren"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0