My blogg over the world 2.

Eftersom att min blogg är en sån succe vill jag visa lite fler bilder där jag sponsrar genom att låta visa mitt bloggnamn. ; )

                                                                   
Nu på de senaste hockeyrinkarna.
Ska exportera in nya till EON Arena på tisdag
så håll utkik nästa gång du går på Timrå Match.



Nya afficher redan uppsatta i Stockholm.


Fashionweek i Paris!


Nån gjorde en feltryckning på årets julklapp:
En Booyakasha hakklapp as I promised.


Denna har ni sett förrut. Nu i HD!


Jag bjöd en snubbe på en tatuering gratis.
"Haken" var denna.


Och även Hollywood är med i den snabba utvecklingen.
- Grabbar, ni missade en punkt!

As I said before. Everyone want's it!

My help!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja sponsra TIK, de kan behöva några nya spelare, helst några med kondis.

2008-11-24 @ 21:45:24
URL: http://anscheklick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0