Sådana här dagar...

Ja en tung dag var det allt. Det känns, såhär i efterhand.

Dagen började med ett tungt försök att fixa en något "anständig" frilla. Men det gick med förlust för mig. Jag är för frisyrfixerad, jag vet. Men jaja. Det är inte bara jag som är fixerad vid något. : D

Sedan hade vi en sådär halvtung Ciscolektion med en labb som känndes halvt omöjlig vid den tidpunkten (Det är inte bra att vara trött redan första lektion).

Ännu en tung lektion med simning som dagens ämne. Lite längder, en stund under vattnet för att verkligen känna: "Jag gillar inte det här". Sen kom lite illamående. Det händer typ jämt efter en stunda av simning. Troligen för att jag dricker upp halva bassängen. :) Men en skön och varm dusch rättade till det. Bara man får lugna ned magen så funkar allt.

Lunch och vidare till nästa lektion som var lika med samhälle. Fick G+ på provet. (Gick max att få VG). Som läraren så fint uttryckte det: "Det var skitnära VG". Men mer resonemang ville hon ha. Ungefär som Jocke, vår förra SO lärare som alltid skulle ha långa motiveringar och lite fakta. Blir jobbigt ibland.

Och sen kom jag och mina klasskamrater till dagens höjdpunkt....eller inte. Fysik med Bengt. Här nådde jag botten av dagen tror jag. Jättetråkigt! Allt är ju inte kul direkt. Och många håller nog med om hur Bengts lektioner är tråkiga.

Ta´t inte personligt Bengt. Du fick ett dåligt ämne bara.

Trött, trött och mer trött.

Sveptes iväg till veckans sista lektion. Teknik, människa....som idag gick ut på att spela lite Sim City 4 via storskärm. Göran som var "diktator" tyckte jag klarade sig bra. Dock är han moderat så jag vet inte hur han tänker jämt. ; )

Hemmavid chillade jag med Ante en stund. Trevligt! Tror han tyckte Banjo kazooie var kasst! Jag är väl inte helt övertygad själv heller. Jag var nog för överhypad på det så att det nu känns lite som en besvikelse. Jag har blivit för kräsen gällande spel + att det inte är lika kul att spela som förr. Eller så är det så att spelen har smått tappat i spelglädje.

Nu vid skrivande stund har jag precis kollat Idol. Kevin sopar banan med resten. Och vad gäller juryn tycker jag att baggarna kan slänga sig i väggen. De har inte riktigt något bra att komma med. Andreas tycker jag dock gör sitt jobb. Rock on!

Börjar känna tröttheten närma sig mer och mer. Kanske blir en tidig kväll. Får se. Kanske blir lite rysarshooter(Left 4 dead) innan ögonlocken fälls ned för dagen.

Sådana här dagar....
                  ...makes you feel alive.

Men det känns bra ändå. : )


Baggarna till vänster och Andreas till höger (han som kan musik).
+ Lite ögongodis för mamma. :D
I know she likes him. Värsta Hollywoodsmilet egentligen. Vart köper man ett sånt?


Kan det bli bättre!?

Booyakasha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0