Frillan!

Haft en såkallad "eternal struggle" denna morgon. Jag kunde inte fixa håret riktigt. Det gick bara inte. Först blev det en såkallad "unicornfrilla" för att håret var så blött. Hjälpte inte direkt att torka det för det var fortfarande hemskt fuktigt.

Väntade en timme så att håret skulle vara torrt och bra. I med lite hårgele. Vips så hade man världens jäkla kallufs (typ Ross frilla). Håret blev så hemskt tjockt så jag vet int

Åh jävlar vad rädd jag blev! Pust...... Det var en fågel som precis drämmde in i fönstret.
Han sitter just nu på fönsterbläcket och tittar in.

Nä nu flög han.



Vart var jag. Äh, så jag vet inte. Men jag gav mig fan på att det skulle bli bra så jag drog det åt sidan och uppåt så nu är jag nöjd.

Happy times!

Dags att dra å kolla in nya brillor och sen hälsa på bergeforsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0