Jag ville ha fredag idag.

Och det fick jag också. Efter en slitig skoldag så är man äntligen hemma och har de "skönt". Jag sitter och gör samhälle på fredag eftermiddag. Hemskt!

But no negative wibes! Only positive!

Så jag är snart klar och det känns jäääääääääteskönt! Vad gör ni i helgen då förresten? Jag ska ta´t lugnt ikväll/natt och sedan ha en djävulskt skön och ledig lördag. Tomaco kommer över också. Sen på söndag blir det skolarbete för fulla askkoppar. Men jag ä inte bitter.

Jag njuter i fulla drag. Det kan fan inte bli bättre! Även fast man har mycket att göra, känner jag ingen press. Även fast denna dag var jobbig och man var allt småsur i huvudet ibland så är jag aslycklig.

Aslycklig. Positiva vibbar! Allt! Jag sprudlar av lycka i kroppen.

Trevlig helg på er. Jag känner att jag kommer ha det.



Kommentarer
Postat av: Tomaco

Änligen fredag=).



Jag tycker precis som du, det är skönt med att få helg och sedan så blir det nice imorgon också på grund av att jag ska komma över till dig imorgon.



Have a happy friday my friend.=)

2008-10-17 @ 18:55:22
Postat av: Fii´kii

You to!



A BIG BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMM SELECTA!

2008-10-17 @ 19:30:46
URL: http://booyakasha.blogg.se/
Postat av: Tomaco

A extreme BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM selecta wicked jeah.

2008-10-17 @ 20:10:00
Postat av: Fii´kii

Rasta!

2008-10-17 @ 21:17:54
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0