Nära döden upplevelse!

Det är sant!

Jag, Tomaco och Ante gick en stund på stan efter en låååååååååång skoldag.

Vi började med att köpa en korv. Lite hungrig var man allt. Fisk är väl sådär (Skollunchen), särskilt efter en tuff gymnastiklektion. Men iallafall så köpte jag en korv och ställde mig på sidan om och väntade tills mi amigos hade köpt sina.

Tro inte på fan att jag blir rent av omringad av 3 fåglar (2 skator och en grå fågel). Plätsligt flög en upp mot mitt ansikte och drog till mig med vingarna och högg mot mig med klorna. Självklart ryggade man tillbaks och gick en bit därifrån. Men de följde efter mig fast besluten om att ta korven ur min hand.

När väl Tomaco och Ante köpt sina korvar så började de givetvis jaga dem lite smått också. Men vilka as!

Men jag hade en nära döden upplevelse.

Liknar SAW lite grann.
- Do you appreciate life, boy? The bird asked me.
- Yes, I said.
- Prove it! And then he attacked me.

Sen köpte jag en ny tröja bara för att komma in på ett trevligare ämne.


Tocktröja! Inget J.

Alright-i-then!

Kommentarer
Postat av: Ante

It's not the whole story, trust me.



Tomaco provocerade fåglarna genom att sparka mot en av dem. Sedan anföll fåglarna Fredde för att hämnas. De ansåg att han var mest sårbar när han stod på sidan om, utan stöd från resten av flocken.

2008-10-03 @ 22:01:22
Postat av: Fii´kii

Okej. Det kan vara lite sant det du säger. Men det första var så sant som det är sagt (skrivet). =)



Tomaco sparkade mot fåglarna i självförsvar.



Men passa så att du inte får djuraktivisterna på dig Thomas. =)

2008-10-03 @ 22:10:17
URL: http://booyakasha.blogg.se/
Postat av: Angelica

Snygg tröja...din bror har en likadan! :)

2008-10-04 @ 20:24:04
URL: http://anscheklick.blogg.se/
Postat av: Maaa´kus

Mooooaaahahahaaaa!!



Du såg inte Damien från Omen-filmerna?! Kra-kra-kraaa!



Snygg tröja - ta en närmare titt på bilderna från Ö-viksresan ler

2008-10-04 @ 21:27:06
URL: http://neanderthal.blogg.se/
Postat av: Fii´kii

Ja man tackar. :)



Jo tröjan är på något sett hemskt lik din.



Omedvetet! HAHA!

2008-10-05 @ 01:02:11
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0