Nu ska vi ha lite kul igen!

En riktig man!
En man spelar golf med sin vän. Han ska just chippa upp bollen på greenen när ett långt begravningsfälje
kommer på vägen bredvid golfbanan. Varpå golfaren tar av sig sin keps och sänker sitt huvud.
- Det var fint gjort, säger vännen.
Mannen svarar:
- Tja, vi var ju ändå gifta i 35 år.

Stäm han!
En kvinna kliver på en buss med en baby i famnen.
- Fy fanken, det var det fulaste barnet jag någonsin sett! säger bussföraren.
Kvinnan blir jättearg. Hon kokar nästan över när hon sätter sig längst bak i bussen.
När mannen bredvid tittar undrande på henne tycker hon att hon måste förklara sig.
- Bussföraren förolämpade mig, säger hon.
Mannen säger:
Gå fram och säg att du ska stämma honom. Jag kan hålla apan.


Kommentarer
Postat av: Anna

Känner att den här kommentaren är a bit off topic när det kommer till själva inlägget. Men som svar på din fråga så är det verkligen 112 unika besökare jag haft denna månad. Dom räknas bara en gång varje månad, och jag är rätt säker på att det är samma vad gäller dag... Booyakasha!

2008-10-23 @ 20:59:31
URL: http://lila.bloggagratis.se
Postat av: Fii´kii

Okay!



Tyvärr är det inte så för mig. Men jag ska försöka hitta en bättre statistikmätare. :)

2008-10-23 @ 21:05:05
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0