Poltergeist eller vad?

The story goes like this:

Pappa har sagt nu i ett antal dagar att han hört teven knäppa till precis som det låter när man slår på den. Jag har inte riktigt tänk eller trott på det. Jag tänkte i stil med att den knäpper väl bara såsom hus knakar. Jag hoppas ni förstår vad jag menar.

Iallafall så åt vi middag i vår lounge. TV:n avstängd och tända ljus med härlig middag och härligt sällskap. Efter en stund hör vi alla hur TV:n knäpper till såsom pappa har sagt förrut. Det är bara det att TV:n även slogs på av någon outgrundlig anledning. Man såg ingen vanlig bild, bara en typ av mörkblå nyans.

Sen slogs den av......

Is this something paranormal or am I just paranoid.

Poltergeist någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0