Rough day! Or A job well done, that´s a fact, that´s a fact!

Vad skönt att denna dag lider mot sitt slut. Jättejobbig dag!

Jag vaknade vid 06:00 jättepigg. Det jag gjorde, som vanligt, var att somna om och vakna 06:50 så att man känner sig lite stressad. Så var den dan förstörd. ; )

Själva skoldagen började med ett prov i datan. Fick 77,8 % av 100 % då. Rätt nöjd ändå.
Sen hade vi orientering som inte gick lika bra (hittade 5 av 30 kontroller). Kände mig illamående efter bara en stund också.
- Värm upp nästa gång!

Sen led det mot lunch och sen partidebatt i Samhälle. "Jobbandes för Folkpartiet skulle jag med 2 andra debattera för vårt parti. Gick väl sådär. Var ungefär 4-5 stycken som verkligen var med i debatten. Inte jag särskilt mycket dock. Tråkigt!

Fysikprov låg nästa på listan. Fick halvpanik när jag inte fattade något! Sen släppte det och jag tror på ett ynka G. Det gick inte särskilt bra.

Och sist men inte minst hade vi redovisning på teknik, männi......osv ämnet. Vi (jag och Jansson) bröt isen genom att börja. Måste ha varit det som gick bäst under hela dagen.

Nu ska det bli skönt med lite sömn om en stund och slippa tänka på vad som ska göras till nästa vecka.

15 ton av sten har släppt från mina axlar.

- It was like rasperry jam back there yeah!




Har inget med saken att göra egentligen. Dock är det en skön och lugn bild!

Yes! I can always trust on you!


Kommentarer
Postat av: Ante

Hur går det med kommentarerna då?

2008-10-11 @ 14:10:03
Postat av: Fii´kii

Dåligt.



Om någon vet hur gör för att få vit text i kommentarerna. Hjälp mig då!

2008-10-11 @ 16:34:31
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0