Svart som synden!

Var och såg en teater med skolan idag. "Svart som synden" hette den. Har gått runt och tänkt mig "den svarta nejlikan" hela dan bara för att jag inte kom på namnet. Men "Svart som synden" hette den iallafall. Var lite religiös på något sätt. Kors och Gud och Jesus och allt. Handlade om män som styr över kvinnor, att svarta är "onda", orena själar mm. Religösa grejer.

Lite humor men bra humor, lite kloka ord, musikalisk (stryk teater) och rätt trevlig handling.

Den får 4/5 lämmlar för att den var trevlig att se, hade humorn med glimten i ögat osv. (Läs raden ovanför)


Det enda minuset var att teatrar/musikaler överhuvudtaget kan bli lite pinsamma ibland enligt mig. Men det är väl för att jag själv aldrig skulle ställa mig på en scen och köra 1 timme och 10 minuters show. Okej, bara om jag skulle bli ståuppare.


Reherseal I think!

Gud by the way.

Innan var vi på Mittuniversitetet och kollade ett par program. 3DTV rockar. Resten är en annan femma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0