Vad lärde jag mig då idag?

De vette sjutton! En buske har långa rötter, och ja den är tung att lyfta och plantera om igen. Matte är tråkigt. Nellie är en jäkligt go liten unge som passar perfekt i Yodas kläder. Annars då? Har du lärt dig något vettigt? Ja det har jag faktiskt svarar man.

Men inte för att jag är en haj, utan för att jag har haft en bra dag. Det är en jävla skillnad!

Något citat som du minns från dagens lopp?

Jo, den här: - Every man is an island. Vilken film kommer den ifrån? Vem vet.

Sen den bästa som drogs ikväll när jag började smått nynna på Anna Norlins / Säkerts låt logiskt.
Den går typ i stil med: - Det är så logiskt alla fattar utom du.....

Vitsiga padre drog då till med: - Vet ni hur dom sjunger i djuraffären?
- Det är zoologiskt alla fattar......

Big smile, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0