White man can´t rap!

Sure we can!

Varför är det bara mörka människor som säger sig kunna rappa. Kolla Eminen.....eller inte...
Sean Paul! Eller han e ju mörk, fast med ganska ljus färgton och det räknas ju. Det gör det väl?

Snow kan ju rappa.... typ.

Jag själv ser mig som en äkta rapper. White boy in da hood. You know what I´m talking about!
Gangstarapper!

Min senaste. Den börjar såhär:
(Den halvsnabba dunkmusiken börjar, jag drar på mig mössan och tar den uppochned vända mikfrofonen mot munnen)
- Jag rappar och sjappar såsom din elkontakt glappar. Jag har ett sound utan dess like, endast andreas ramlar i ett dike. Paris Hilton shoppar likt Reinfeldt som floppar. Tappat håret stackarn gjort, Jan Björklund är en lort!

(BEATBOX)

- Jag gillar inte bär! Everybody put your hands in the air!

(Beatbox and fading)



Aint I´m to cool! Nej jag ser förjävlig ut! Åtminstonde inklistrad. :)

Kommentarer
Postat av: Maaa´kus

Jag är giftig och jag smittar ner dig, du har hört mig förut så du hostar med mig ba!



Nolby är ju grymt mycket hood! Är det nån plats i länet som fått för lite gangsta-cred så är det Nordanby.



Har du tagit morsans vaxduk på den där bilden?

2008-10-22 @ 10:36:44
URL: http://neanderthal.blogg.se/
Postat av: Abe b1

hahahaha fan vad bra, ska hjälpa dig med din första singel

2008-10-22 @ 11:38:54
URL: http://bros.blogg.se/
Postat av: Fii´kii

Den är inte morsans vaxduk. Det är en Tommy Hilfigger (eller hur man stavar det) mössa.



Nolby är ett hood! Helt klart.



Vi kan fixa en första singel. När börjar vi?

2008-10-22 @ 12:59:01
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0