Ännu en dag närmre söndag

Som jag sa till ante och Tomas i onsdags...kanske...nån gång var det iallafall. Det löd såhär.
- För varje dag som går är det en dag längre bort sen det var söndag men det är även en dag närmre. Klurig. Men iallafall så var detta den längsta dagen jag någonsin haft i skoltid skulle jag tro.

Vaknade upp som vanligt (5:40:05), borstade tänderna bla bla bla. Väl innanför skolans väggar hade jag en massa timmar av data (kul), lite engelska (sprechen si same lingedi?!!),sammhällskunskap, å ja inge mer än fisk med gaffel till lunch. Lasagnen var slut.....för tillfället. Men fisken var inte så dum ändå. Den sa ett par kloka ord.

Senare samma dag

Slutar 15:59:09, 16:30:51 tar bussen med Anna och Ante, 16:55:52 hemma vid datorn och skriver detta med ett glas Pucko i handen.

Ja man är ju vad man äter.....å dricker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0