Bollnäs - 1 :::::::: Sundsvall - 0

Vi var som sagt på en helgtripp till Bollnäs, jag, mamma och pappa. Och jag kan väl inte säga mer än att vi hade riktigt trevligt, jättefint och varmt väder i en jättelugn och skön stad i jämförelse med Sundsvall.

Vädret var det absolut bästa inslaget! Det fanns knappt någon snö så långt ögat nådde (lite isigt på vattnet bara) och det var inga slaskigt blöta vägar som här hemma. Bara torrt och varmt. Som det ska va! Och inga idiotiska människor hade man runt sig heller.

Även fast det var så bra så blev dock Bollnäs framröstad för ett tag sedan som Sveriges tråkigaste stad. Men jag skulle chansa på att de som gjorde den röstningen var ett par människor från Stureplan som gillar att tokdricka och spela mongon hela natten lång och vakna upp dagen efter och tänka för sig själv: Nä, jag har inte fått en enda tillökning av hjärnceller idag heller.

Ja, men vi chillade mest bara hela tiden och jag fick ett par schyssta bilder med kameran.
Borta bra, men hemma är alltid bäst!


Och så var vi ju en kort stund i Söderhamn också.


Yakshemash!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0