Happy easter on ya all!

Sitter här, första dagen på lovet, och bara toksoftar och ska väl fortsätta så hela dagen. Tänkte gå ut och fånga några schyssta bilder, men vädret är lite......dystert. Det är väl för att alla skolbarn är inne och tokgame:ar CS istället för att spela kula på skolgården och hoppa hage (om man nu gör sånt än idag. Eller är det CS på bärbara som gäller mån tro haha). Jag tror att jag ska göra ett besök hos moder natur åtminstone en stund idag.

Sen drar jag till Bollnäs av alla ställen på lördag till söndag. Never been there. Men det kan bli schysst med miljöombyte för en stund. :)

Ja och så är det ju påsk. Och vem kommer då Andreas? Ja, det är ju påskharen som kommer. Nu blir du väl glad :D


Då kommer jag osökt in på de 3 lagarna som gäller under påsk.
  1. Ät inte för mycket snask och namnam!
  2. Var snäll mot kyllingarna!
  3. Don´t hit bunny in the nuts with a baseballbat!
Follow these or else you better stay home,  lock your doors , close your windows! for bunny will come to hunt you down!!!


Sen finns det ju ingen anledning att göra illa påskharen. Han är snäll! Den här korgen stog ute på bron idag. Wicked! :D

Så....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0