Omkörda - av TV4

Filip och Fredrik har ju ännu en gång lyckats fixa pengar och dra igång ännu ett nytt program som handlar om...
.....ja vad var det nu igen........
....just det, absolut ingenting!

Jag fattar inte grejen med dom! Är de verkligen så bra som alla säger? Inte det minsta enligt mig.

Sen kallar dom sig för komikerduo. Vart är komiken då? Den äkta komiken det vill säga. För inte är det äkta, långt ifrån! De har ju bara varsitt fejk-leende fastklistrat i nyllet på dem och de skiner upp som om de ville säga: "Vi är bra och vi är bäst, vi rider på komikens fantastiska och världsbästa häst".

Nä inte vet jag, men bra är dom fan inte!

Undrar ni över rubriken? Det står i dagens Aftonblad om att de fick sämre tittarsiffror än TV4 under söndagskvällen då första avsnittet av deras nya "söndagsparty" sändes. En halv miljon fler valde att se "Van Veeteren" på 4:an framför dem.
Filip Hammar kommenterar såhär:
- Det är sorgligt att fler väljer att titta på Van Veeteren.

Det är det inte alls. Det är mer sorgligt att se erat puckade program! Det är sorgligt av er att tro att bara för att ni går under namnet "Fredrik och Filip" som alla känner till, tro att ni ska regera över Tv-världen fram tills att ni slutar med vad ni nu egentligen tror att ni håller på med. Det är sorgligt! Riktigt sorgligt!

Här skulle det kanske passa med en bild på Filip och Fredrik, men jag vill inte ha dem här så då passar den här in bättre. (Hånler för mig själv)

Kommentarer
Postat av: Maaa´kus

Den undersökningen vill inte säga lite. Sven Wolter - uppstigen från de döda i svensk filmindustris sämsta allster någonsin - "Fan hete´ ren"... Att man väljer att se den FÖRE Funtad & Fuckad säger en hel del om deras framträdande i tv.



De vill göra så mycket "tokig tv" att de tappar bort sig själva! Hammars syrra var tiotusen gånger roligare!

2009-04-22 @ 11:47:16
Postat av: Den djärve

Filip och fredrik var roliga... förr.. nu fattar man inte va dom håller på med längre.

Erik och Mackan har tagit över deras skruvad publik med sina sås-tävlingar och konstiga skämt som man inte fattar.

2009-04-22 @ 15:20:57
Postat av: A

Jag tycker dom kan vara roliga och intressanta ibland. Men Söndagsparty sög ju, inte bara deras förmodligen absolut sämsta program någonsin utan även en av dom sämsta talkshows jag någonsin sett. Då ser jag faktiskt hellre på Van Veetren...

2009-04-23 @ 19:08:42
Postat av: Fii´kii

Ja, det verkar som att det inte är bara jag som tycker att de nått sin topp.....om de ens hade någon det vill säga.



Fan hete´ren :)



Jag tycker inte illa om dem, jag gillar dom bara inte. ;)



Later

2009-04-23 @ 20:50:57
URL: http://booyakasha.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag hatar dom!!! They suck!!

2009-04-23 @ 22:29:16
URL: http://anscheklick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0