Veronica Mars season 1


Snacka om att detta är den serie som är i ett jämt lopp med Vänner i braighets-skala! Det är en grymt igenomtänkt serie i jämförelse med t.ex Scrubs som även det är bra. Men Veronica slår Scrubs med hästlängder ändå!

För varje gång man ser ett avsnitt av Scrubs så är det liksom samma och samma humor med en sensmoralgrej i slutet som är likt varje annat slut. I Veronica Mars så är det långt ifrån samma hela tiden. Ena dagen ska hon lösa ett mord. Andra dagen ska hon hitta en borttappad skolmaskot(papegoja). Another day, another way. (I just made that in my head). Sen har hon en sån skön stil. Kaxig och ascool!

Jag glömmer aldrig när hon ställer sig och sjunger karaoke på "one way or another" till de misstänkta i ett avsnitt. Grymt skön! One way or another by Blondie
Det är som att man aldrig glömmer bort: - We were on a break!

Ja, det är en riktigt bra serie!

Så jag gillar det alltså? Nå så djevulskt!
Därför får denna säsong, hör och häpna, 6/5 glada marshallows-gubbar!

- Det är ju mer än vad man kan få ju!
Ja men är man värd det så är man. Hela Vännerserien får sammtidigt 6/5 för att inte någon ska bli arg på mig.

Sen är det så att detta inte är någon jävla tjejserie! Det går lika bra att se det för killar som för tjejer. HAI!

Nu har jag stora förväntningar på säsong 2 som redan står på hyllan. Kan inte bli bättre!

And btw, the murderer of Lilly Kane is.........I know, not you hahahaha (except Anna)
SE DET!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ÄLSKAR Veronica Mars! Jag vet att jag säger det alldeles för ofta, men äh, det tåls att sägas en gång till, så att de som läser förstår hur bra den är. Bästa serien som finns!

2009-04-09 @ 17:19:45
Postat av: Fii´kii

Precis vad jag menar! :D



SE DET!

2009-04-09 @ 20:12:40
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0