Extreme home makeover

Eller inte så jäkla extremt då.....

Nåväl, jag har flyttat ny soffa in, gammal soffa ut. Gammal soffa ut, ny soffa in. Logiken är slående!!! *fattar ingenting*

Man kan säga att jag bytt soffa med Therese och Mattias för en mindre summa cash. De fick tillbaks deras soffa. Jag köper deras mindre soffa + fåtölj.

Sen har Mattias och jag lyft totalt 60 pack med kakel ut, in, ut, in, ut och in igen. Hej vad det går!!!

Sen har jag flyttat soffa hit och dit, soffbord bort, soffpall dit, fåtölj där, lampor här, matta ut, matta dammas, hostattack, matta in. Ja det har gått hett till idag haha!! ;)

Ska vi ta det i bilder istället så att allt det här får en sammanfattning? Spin that shit!


Det är väl bilden ovan som är mest vesäntlig. Där är detta byte jag snackat om. Jag hade en blå soffa innan. Men den här passar nog jäklar i mig mycket bättre. Jag kallar den "The myshörnan" :)

De här är bara flashbilder. Kolla mitt supersnygga rum!!! Eller döm själv :)

Statistik för DVD hylla*:
  • 119 filmer som rockar fett! (Några är väl dock lite sämre)
  • 25 serieboxar med några av de absolut bästa serier i världen. (10 är Vänner)
  • 19 spel.
*För den som bryr sig :)

Ja det var väl den här dagen. Nu är det chilltime. Hoppas ni haft en go helg. :)

Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Tessab

2009-08-30 @ 19:57:07
Postat av: Tessan

Men gud vad fint det blev!!!!! Blir avvis... åh vi som har den blå åh får inte njuta av den =( nu är det totalt kaos nere..... på tal om det måste jag ner nu... puss

2009-08-30 @ 19:58:28
Postat av: Fii´kii

Visst blev det! :)



puss

2009-08-30 @ 20:03:06
URL: http://the-proffesional.deviantart.com/
Postat av: Angelica

Shit vad snyggt det blev! Du måste vara supernöjd?! :))

2009-09-02 @ 12:47:04
URL: http://anscheklick.blogg.se/
Postat av: .B2

Uppdatera datorn! Du kan inte sitta på ett sånt fint rum utan fetdator med tillhörande 50tums skärm :P

2009-09-05 @ 17:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0