I´m back!


Igår kom jag hem efter en vecka i staterna. Åh, vad jag var trött! Jag hade typ sovit 2 timmar på de 2 senaste dygnen.

Vi skulle upp tidigt på torsdag för att åka först från Memphis till Chicago. 4 och en halv timme senare skulle vi vidare hem till Sverige på ett plan som tog ca 9 och en halv timme. Jobbigt! Så jag åkte under nattetid (svensk tid) och det gick bara inte att sova. Så när man kom till Stockholm var man lagom trött. Klockan var 08:00 på morgonen.

Men som tur hade vi ett dagrum på Arlanda hotell som vi sov i typ 2 och en halv timme. Sen var det lunch och hem med bil. Jag somnade nog halv 10 igår och vaknade nu i morse ungefär vid halv 1. Jag har sovit skönt och länge. Gällandes hela resan så ska jag väl ta och berätta mer detaljerat dag för dag.

Vad händer då resten av dagen?
Det regnar så jag ska väl börja skriva lite. Jag ska vakna upp ur min dvala också genom att göra det jag är bäst på, att ta det lugnt. :) . Anna O fyller 18 år idag. Grattis!!!
Sen ska jag säkerhetskopiera alla mina bilder från resan. Över 1 200 bilder! Sannslöst! (Vill man inte förlora).

Ni som läser får ha en riktigt härlig dag och gotta er i bilderna nedan så länge! Hej på er.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilka bilder bara dem hur är då resten av 1200 bildera?! Vilken händelse!!!!

Puss syrran

2009-08-01 @ 17:50:48
Postat av: Fii´kii

Ja de är blandat surt och salt :)



Puss

2009-08-01 @ 18:01:55
URL: http://the-proffesional.daportfolio.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0