Link-freak!

Jag är en ren och skär länkgalning. Jag vet inte hur många gånger jag länkat till allt möjligt här på bloggen. Men ni vet, jag gillar att visa det lilla jag har här on se internet.

Nu får ni kolla in de här sidorna när ni inte har något bättre för er att göra på datorn. :)

Min "hemsida"!!!!! (Rätt ny så den är fortfarande "under construction" litegrann) Sen så får ni ta den för vad den är. Jag är ju ett Avril freak så :)

http://www.avrillavignepictures.net/Avril-Lavigne-picture-polka-dot-gloves-princess-toadie.jpg
Gör en egen hemsida här (easy as pie)

Min DeviantART!!!!! (aka The-Proffesional) + Mitt finfina galleri!!!!!!

Min asgrymma Portfolio!!!

Min blogg (Ni är ju redan där, tänkte inte på det. Skadar inte att ha den här ändå)

Har ni förresten sett min besökslista på sistone. Nya besöksländer är Kina, , Norge, Tyskland och coola Kanada.
http://s03.flagcounter.com/count/eGPc/bg=FFFFFF/txt=000000/border=000033/columns=1/maxflags=10/viewers=0/labels=1/pageviews=1/

Nu är det snart dags att pallra sig till skolan. Bättre med sommarlov jämnt!! :D

Kommentarer
Postat av: Gås

Jag tror allt någon här väldigt gärna vill trycka dolmen i miss Lavigne. Inte för att jag klandrar dig förstås. Hon är rätt het.



Skulle du lyckas med det är du däremot en jävel på att ragga. ;-P

2009-09-14 @ 23:28:25
Postat av: Fiikii

Där slog du huvudet på spiken ;)



Nej men hon är ju förjäkla snygg :)



Jag menar det.

2009-09-27 @ 13:00:30
URL: http://boouakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0