The Wedding

Jag klämmer in min utstyrsel här i början. :)


Igår blev min kära syster hustru åt Mr.Åberg (Mattias alltså). Det var ett riktigt fint bröllop. Mattias var jättestilig, men Therese var nog det vackraste i rummet. Som det ska vara :)

Bilden får tala för sig själv.


Efter hela ceremonin var det dags att åka till "Skansen Maj" och först gå en tipsslinga medans brudparet åkte runt i en schysst Cadillac.

Efter det så blev det mat och dryck. Det var rätt så många som höll tal och det sjöngs sånger så det stod härliga till. Therese och Mattias fick göra några enmannashower också som blev riktigt roliga. :) Sen blev det gotårta och annat smått och gott.

Sedan var det dags för bröllopsvalsen.....

......som slutade i världens jäkla tecnoparty!!!!!! (Svårt att förklara i ord och bilder vad det är för känsla i ett "tecnoparty". Men det är ett jäkla hoppande och dansande till uppspeedad musik som aldrig tar slut. NICE!!)

Och så höll väl resten av partajet på. Tokpumpa tecnomusik och hoppa upp och ned och göra skumma dansmoves. Jag är inte en riktigt sån där "släppa loss kille" på dansgolvet direkt. Men jag shakade loss lite ändå. Man får försöka bjuda på sig själv. Sen är det lättare när man mera blir uppdragen på dansgolvet. :D Och det var ju ändå tecno, som faller mig i smaken a lot! Djävulskt skön fest!!!

Stjärnan på dansgolvet? Cenny såklart!!


                      

Vi tar lite tecnomusik på det här va. Och glöm inte basen när ni drar igång nu!!!! Upp och hoppa!!!!!


Sammanfattningsvis så var det en riktigt fin dag som jag tror Therese och Mattias kommer att minnas. :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Med gråten i ögat så instämmer Vi helt med dig!!! Verkligen det var "chockens" dag i dag helt otrolig!! Åh inte narvös heller!! Puss min underbara bror!

2009-08-09 @ 23:09:06
Postat av: maria winsa

hahah helt suveränt!!! duktig du...kram till "stora" lillle bror

2009-08-10 @ 23:43:35
URL: http://mariavinsa.blogspot.com
Postat av: Annica

Vilken härlig beskrivning av en toppendag/kväll - vilka fina bilder du har tagit. Kram från faster

2009-08-12 @ 12:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0