US&A Dag 1: Torsdag

Ja det var här resan började.

Efter nära på 8 timmars flygning var man äntligen i New Ark. Ni läste rätt. En halvtimme från New York och jag var skittrött redan!

Iallafall så åkte vi från New Ark i en skumpig och snabb biltur till Manhattan. Kameran kom snabbt upp ur väskan och bildtagandet började som skulle sluta i över 1200 bilder. Mitt knapptryckarfinger skriker av ondhet. Okej inte riktigt men alltså vad bilder det blev. Och jag kommer dela med mig av godbitarna. :)
              
Det var rätt så dimmigt.

Inne på hotellrummet(efter mycket om och men) trodde man inte sina ögon när man tittade ut genom fönstret.


Sen blev det en snabbis in på McDonalds där man käkade sin första feta BigMac-burgare (som det skulle bli fler av). Smakade fint. (Och ja, det ser ut som på bilden tro det eller ej).
          http://threes.com/cms/images/stories/food/big-mac-extra-value-meal.jpg

Donken på Broadway

Sen gjorde vi inte så mycket mer den dagen. Man var trött och det väntade fler långa dar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0