All good things comes to an end

Såg klart det sista avsnittet av Vänner igår, för andra gången. Det 238:ånde avsnittet. Det var lika sorgligt nu som förra gången. De är liksom som en familj för en., för de är för go och det är inte många gånger som man inte sitter med ett litet flin på munnen eller tokskrattar. Ah.......Good times! (Jag börjar bli lite blödig tror jag)

Men jag torkar tårarna (Det är bara att bryta ihop och komma igen) och laddar för att börja min 3:e runda i sommar. :D Härligt! (Vilka framtidsplaner ; ) )

Maa´kuus och Angelica var inne på sin 5:e eller 6:e runda tyckte jag mig höra för ett tag sedan så kom inte och kalla mig tokig.


Vad ska jag göra till sommarn då mån tro?
Skolarbetet kommer man aldrig ifrån. Sen är det ju sportlov efter imorgon. Hoolabalooza! Och så kommer påsken att knacka på om några veckor. Där emellan blir det nog ett par härliga veckor av skratt och panikskratt när man har hur mycket prov och grejer som helst. Men det blir skitbra! :D

I film och serieväg har jag några på lager att börja se och några ska köpas. Måste köpa in Scrubs. Snart slut på den serien med. Sen ska jag börja med en helt ny serie. Veronica Mars. Någon slags deckare skulle jag kalla det. Får se hur den är. Vare sig det är skitbra eller medelmåttigt så kommer jag nog troligen att köpa alla (är bara 3 säsonger) eftersom att jag är en principkille....ibland. Har jag köpt en så ska alla skaffas in. That´s who I am :)

Jag får skylla på Anna om det är dåligt ; ). Nä, men jag har sett några avsnitt och det verkar lovande. Helt klart!

Tills vidare, kram på er. Och kompensera med ett machovrål och en high-five ; )

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi börjar närma oss sista säsongen vi oxå nu...bävar...lika jobbigt varje gång!

2009-02-28 @ 11:16:15
URL: http://anscheklick.blogg.se/
Postat av: Anna

Skyll på mig du bara! Jag står fast vid att det är en av de bästa serierna som finns... lr fanns snarare...

2009-03-02 @ 15:26:56
Postat av: Fii´kii

Nej det finns inget att skylla på. :)



För det är ju faktiskt asbra!

2009-03-03 @ 11:10:50
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0