Bert Karlsson fräckisar/vitsar

Två bönder står och dividerar om veckans händelser:
- Jag hörde att din dräng gjort pigan på smällen.
- Jo, det är en klumpig fan. Igår bröt han av skaftet på nya dynggrepen.

Den unge mannen stoppade bilen på en enslig skogsväg och började tafsa på flickan.
- Hörru, vänta lite sa flickan. I själv verket fnaskar jag och om du vill fortsätta får du allt vackert betala 500 spänn.
Han var både upphetsad och kåt, så han betalade henne. Efteråt satt han bara och stirrade ut genom vindrutan.
- Ska vi inte köra iväg nu?
- Nej, sa han. I själva verket är jag taxichaffis och en körning tillbaka till stan kostar 500 spänn.

Vad säger penisen till kondomen innan sex:
- Täck mig, jag går in!

Två par som hade känt varandra länge, bestämde sig för att byta partners för en kväll.
Bytet gjordes och efter en stunds het sex var det dags för lite småprat i sängen.
- Ja du Benny, det där var inte så dumt!
- Det har du rätt i, Kenneth. Hur tror du att det går för brudarna?

En kväll när dotterns kille ska komma på besök diskuterar familjen vem som ska diska.
Pappan säger:
- Det är min lön ni lever på. Jag ska inte göra allt.
Flickan svarar:
- Jag gjorde det förra månaden.
Och modern säger:
- Jag lagar mat, inte ska jag behöva diska också.
Efter en stund får pappan en idé:
- Jag vet hur vi gör! Den första av oss som säger något diskar!
Mamman och dottern nickar och håller upp tummarna. Utanför kommer fäsrmannenpå sin nya plastcykel som han precis köpt. Cykelhandlaren hade förvarnat om att han måste smörja den med vaselin för att den ska tåla regn, men vädret var fint och han ville testa hojen. Han ställer cykeln mot väggen och öppnar dörren.
- God afton!
Lite överraskad av tystnaden som möter honom sätter han sig bredvid flickan. Mamman serverar soppan.
- Jättegod soppa!
Inget svar. Vad han än säger är det ingen som svarar. Han intalar sig att det här inte kan vara sant och att han måste göra något för att få dem att reagera. Och, hoppsan, han lägger en hand på flickans lår. Ingen reaktion. Han klämmer henne på brösten. Ingen reaktion så han tänker:
- Det här är ju inte klokt. Vad ska jag göra?
Då lyfter han upp flickan, sätter henne på bordet, drar upp kjolen och sätter på henne. När han är klar sätter sig flickan och fortsätter att äta utan att säga ett ord.
Den unge mannen exploderar:
- Det här är inte klokt. Ni är ett gäng dårar! Säg åtminstone att jag måste gifta mig med henne. Inget svar, så han går ut, grenslar sin cykel och trampar iväg. Han muttrar för sig själv:
- Vilka galningar! Jag satte på deras dotter vid bordet och de sa inget! Jag skulle ha satt på morsan också, dom skulle inte ha sagt något då heller!
Morsan?
Han svänger runt och vänder tillbaka. Han öppnar dörren, går fram till mamman, böjer henne över bordet och sätter på henne. Därefter hoppar han åter på cykeln med ett fånigt leende.
- Vilken familj! Vilken jävla kväll och så har det börjat regna också.....
Regn - det tål ju inte den nya cykeln! Han vänder direkt, åker tillbaka till familjen, slår upp dörren och skriker:
- Har ni vaselin hemma?
Då ställer sig pappan upp:
- OK, OK.....jag diskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0