Nyårsskiftets dagar

Jag hade ett riktigt trevligt nyårsfirande hemma hos Markus och Angelica. Det blev ett par braiga bilder.

Ser lite mörkt ut faktiskt, men det är inte så mörkt.


Atlas har nog fått i sig en och annan munsbit från diskmaskinen.


Ja, han är min bror :) Lite graviditetsvarning när Batman pressar ut magen sådär. :)


He´s looking at you.



Neo käkar äpple och Nova tänker väl i stil med "Måste han ta så j**la mycket kort hela tiden, ah jag ler väl ändå. :)


Jag abdikerar snart.

Fyrvekeriskjutning hade vi också.





Den här drog ut på gatan och smälldes av. Tur att ingen gick där.

Och här är spåren som lämnades efter den närmsta "bli träffad av fyrverkeripjäs" moment.



Första dagen på det nya året.

Här fanns ett kort på Angelica, but no longer.
Ja, jag fick ett kort på henne iallafall, kamerakruka där.


And the host for this party!

Om någon undrar varför jag inte är med på ett enda kort, så är det ju självklart för att jag står bakom. :)
Om någon bild bör tas bort. Sure, I will erase it from the blog. But I still have it in my camera.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Please, do erase!!!

2009-01-02 @ 14:19:30
URL: http://anscheklick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0