Snart skulle de komma ut ur garderoben dagligen

Coop-butik, Vallentuna
Två killar ~10 står och kollar på tjejtidningar.
Kille 1: Undra vad som står i de där tjejtidningarna?
Kille 2: Ja… Kille 1: Ska vi köpa några?
Kille 2: Men skulle inte det verka lite misstänksamt? Alltså, jag menar konstigt.
Kille 1: Jo, det är klart…
Kille 1 (efter en stunds funderande): Fast om vi köper några bindor och lite mjölk också kanske de tror att det är till morsan?

Aggroculture
Lidl, Falun

Två killar ~12 har lagt upp tre 50cl-läskflaskor på rullbandet. När kassörskan rullar bandet framåt börjar flaskorna att vingla. Kille 1 lägger handen på dem för att de inte ska tippa omkull.
Kille 2: Vad gör du? Du kan ju inte hålla i dem! Är du är helt jävla dum i huvudet eller?!

Och han skulle förbli ett stort mysterium
Kiosk, Umeå

Tjej 1: Jo, men du vet vem han är. Ljust hår, lång…
Tjej 2: Är han blå eller svart?
Tjej 1: Han är vit.
Tjej 2 (suckar): Nej men jag menar: är hans namn blått eller svart på Facebook? Kan jag kolla hans profil?
Tjej 1: Jaha! Nej du kan inte kolla. Han är svart.
Tjej 2: Aja, men då vet jag inte vem han är!
 Tjej 1: Nej, det är klart…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0