Vårshow 2009

Vi var sedvanligt och kollade på Hedbergskas Vårshow idag. Helt okej. Inte världsbäst, men okej.

Det fanns en viss humor då och då och även en hel del skönsång.......för det mesta.
Ibland skar det rejält i öronen. Antingen för att de som sjöng då inte var så bra eller så var det för att utrustningen inte klarade av allt för höga toner. Låga toner, muy bien. Höga toner, not so much.

Sen var ju Micke aka Permo-Micke på scen också. Det var strongt av honom tycker jag. :) Respect!

Sen måste jag nämna, för de som såg på showen eller sett den, hon som hade liksom lite vitt, kortklippt hår och var den där spinkiga och oengagerade tjejen på scen enligt ante (svårt att förklara). Men vilken goding. ;)

Och rockarnummret btw var riktigt bra. Då menar jag de 2 snubbarna som rockade loss på scen och inte hon som sjöng någon slags Evanescence liknande låt som var skrönig kanske pga utrustningen eller inte......men big up yourself!

Bilder från ST.NU

Där är hon förresten. Gå efter beskrivningen så fattar ni. ;)

Kommentarer
Postat av: Targa

Hon som hade vitt kortklippt hår såg fin ut du, en het tjej vettu hehe.

2009-01-26 @ 21:17:49
URL: http://agrat.blogg.se/
Postat av: Fii´kii

Ja, nu menar jag inte att hon brann. ;)



Men fin va hon. :D

2009-01-26 @ 22:13:36
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0